Reklamacje i zwroty

 

ZWROTY

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  2. Warunkiem jest idealny stan towaru, nie noszący śladów użycia. Wszystkie produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu oraz z nienaruszoną plombą i zawieszką. Ze zwracanym towarem należy zwrócić dokument potwierdzający zamówienie (paragon) oraz wypełniony formularz zwrotu z podanym kontem bankowym na które mamy zwrócić pieniądze (do pobrania w regulaminie).
  3. Towar nie spełniający powyższych warunków nie zostanie przyjęty do zwrotu.
  4. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w ciągu 14 dni roboczych od zatwierdzenia zwrotu towaru.
  5. W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki towarów do i od klienta.
  6. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.
  7. Paczkę zwrotną należy przesłać na adres :

LUXE FASHION

UL. I Poprzeczna 7B

04-602 Warszawa


REKLAMACJE

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi, że nie jest on zgodny z zamówieniem: nie zgadza się rodzaj produktu, rozmiar, lub zawiera wady techniczne, powinien skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  2. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
  3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki i przesłaniu go na nasz adres . Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się ze sklepem. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  4. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@luxefashion.pl

Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl